wtorek, 26 kwietnia 2016

Nowości promocyjne Rossmann -49% - Część I.

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co upolowałam na promocji w Rossmannie. Drogeria ta, co roku dba o odświeżenie naszej kosmetyczki i można zaopatrzeć się w napradwdę dobre kosmetyki prawie o połowę taniej! Takie akcje zwykle trwają dwa razy w roku (na wiosnę i jesień). Wtedy najbardziej rozchwytywane są kosmetyki, których ceny regularne siegają od 50zł w zwyż. Są to przede wszystkim: Dr Irena Eris, Revlon, L'oreal, Max Factor, Bourjois ale także Astor, Rimmel, Maybelline, Manhattan i Sally Hansen. Także dziewczyny spieszcie się bo bardzo szybko produkty znikają z drogeryjnych półek ;)




Ja w pierwszej turze promocyjnej zaopatrzyłam się w takie kosmetyki jak:

1. Wibo - Diamond Illuminator, rozświetlacz prasowany.
"Nadaje wyjątkowy połysk i blask. Zapewnia świetlisty makijaż, usuwa oznaki zmęczenia." I dlatego się na niego zdecydowałam. Produkt tani i fajny. Nadaje naturalny wygląd i nie ma w sobie wielkich drobin brokatu, który ostatecznie wygląda tandetnie na naszej twarzy. Uwielbiam takie skromne kosmetyki, które wbrew pozorom dodają porządne "WOW!" w naszym makijażu. ;) 9,99zł -> 5,09zł.


2. Bell Hypoallergenic CC cream make-up - fluid korygujący.
Zbliża się lato a ja nie lubię przeciążać swojej skóry mocno kryjącymi podkładami. Ten produkt będzie idealny. Już zapowiada się naprawdę nie źle. Producent zapewnie, że kosmetyk jest lekki i ma nawilżającą formułę. Wyrównuje koloryt skóry. Kryje niedoskonałości i dodaje cerze blasku. Krem CC z Bell bardzo przypadł mi do gustu. 30g - 19,59zł -> 9.99zł.


3. L'oreal - Korektor kryjący niedoskonałości cery Perfect Match.
Bardzo szybko znikały te korektory z półki. Przed promocją zapoznałam się z opinią na internecie - ma same pozytywy. Zobaczymy jak korektor będzie się sprawdzał u mnie. 5ml - 35,99zł -> 18.36zł.


4. Bourjois - Healthy Mix rozświetlający podkład do twarzy.
Fluid jest sprawdzony przeze mnie i jest naprawdę dobry. Lekka, nawilżająca formuła i dodatkowo ładnie rozświetla skórę. Recenzja teg produktu już była, jeśli ktoś nie czytał to zapraszam tutaj: -KLIK-. 30ml - 62,99zł -> 32.12zł.


5. Revlon colorstay - podkład kryjący do cery normalnej/suchej.
Mam cerę normalną po suchą więc zdecydowałam się na ten rodzaj podkładu. Co prawda ma gorsze opinie ale zobaczymy jak będzie się sprawdzał u mnie. Nie potrzebuje maksymalnego krycia, ale zdecydowałam się na niego ponieważ przyda się coś mocniejszego na wesele lub dyskotekę. Nie zamierzam go używać codziennie. Informacja od producenta "Pełne krycie, nawilżenie skóry, trwałość do 24godz. Formuła Soft Flex zapewnia uczucie lekkości i komfortu. Produkt beztłuszczowy, nie zatyka porów." 30ml 69,99zł -> 35.69zł.


I to już wszystkie kosmetyki, które kupiłam na 1 promocji w Rossmannie.


A czy Wy zdołałyście kupić wszystko ze swojej listy?
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Wszystkie kosmetyki poza kremem CC Bell miałam i bardzo lubię, a CC chciałam kupić i niestety podczas promocji mi się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wiele dobrego o tym Revlonie :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń