czwartek, 14 kwietnia 2016

Podkład AA Make Up LUMI Jedwabisty podkład rozświetlający - RECENZJA.

Witajcie kochane.

Od dłuższego czasu używam podkładu rozświetlającego AA Make Up LUMI. Pewnego dnia wpadł mi w ręce i mnie bardzo zaciekawił. Bardzo lubię podkłady rozświetlające, ponieważ skóra staje się promienna i świeża. A ten podkład co ma w sobie? Zapraszam do dalszej recenzji produktu.


 Producent zapewnia, że jest to "Nowoczesny podkład, który zapewnia doskonałą trwałość, a jednocześnie jedwabistą gładkość i naturalne rozświetlenie. Innowacyjny LUMI-sensor delikatnie rozprasza światło, nadając skórze świeży i promienny wygląd".

Posiadam dwa odcienie podkładu AA Make Up jest to 105 - Sand, który używałam gdy moja cera była jeszcze posiadała pozostałości letniej opalenizny i 103 - Light Beige, który używam aktualnie. Po zimie moja cera stała się bardzo blada, więc ten odcień jest w tej chwili idealny.


AA Make Up LUMI jest to jedwabisty podkład rozświetlający. Zamknięty jest w plastikowym i smukłym opakowaniu. Nie ma problemu z wyciśnięciem podkładu, no chyba że jest już to końcówka produktu. Jest to standardowe 30ml. (Na zdjęciu - 103 - Light Beige).


Sama konsystencja podkładu jest bardzo lekka. Nie jest za gęsta ani za rzadka, dzięki temu aplikacja jest bardzo wygodna. Mimo tego, że jest to podkład rozświetlający nie posiada żadnych drobinek jak w przypadku np. Wake Me Up od Rimmel. 


Ostatecznie twarz staje się bardzo rozświetlona i ładnie odbija światło. Mimo lekkiej konsystencji niestety nie jest mocno kryjący. Powiedziałabym, że krycie ma dość przeciętnie średnie. Cenię podkład za to, że ładnie wyrównuje koloryt cery i lekko nadaje przyjemnie ciepły odcień mojej bardzo bladej zimą cerze. 

 Jak wcześniej wspomniałam producent zapewnia nas o dużej trwałości podkładu, a jest to 16godz! Nakładając z samego rana podkład, wieczorem jest co zmywać. To znaczy, że utrzymuje się na twarzy przez długi czas bez żadnych poprawek. Dodatkowo gdy wiem, że nie będę miała okazji poprawić makijaż, rano utrwalam jeszcze pudrem w kamieniu, który jest matowy więc zostaje zrównoważone rozświetlenie i utrzymuje się dużo dłużej. Co prawda nie jest to 16godz ale daje sobie radę ;)

Bardzo lubię ten podkład za to, że skóra po jego aplikacji jest mięciutka i promienna. Świeża i naturalna. Idealna propozycja na lato. Dodatkowo w drogerii można kupić za niecałe 10zł na promocji. W cenie regularnej można dostać za ok. 14zł. za 30ml!



Jakie wrażenia na Was zrobił ten podkład? ;)

1 komentarz:

  1. Kupiłam go jakiś czas temu zachęcona pozytywnymi opiniami i przyznam, że go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń