wtorek, 8 grudnia 2015

Nowości z MINTI SHOP.

Cześć!

   Wczoraj otrzymałam przesyłkę z MINTI SHOP. Przez internet kupiłam kilka rzeczy, które urozmaicą moją kosmetyczkę ale nie tylko. Chciałabym je Wam przedstawić. 



   MINTI SHOP jest prężnie rozwijającą się stroną internetową, na której można zrobić zakupy szybko i łatwo. Możemy znaleźć różnego rodzaju kosmetyki od tych najpopularniejszych firm po te troszkę mniej. Decydując się na kupno kosmetyków możemy być w stu procentach pewne, że otrzymamy je w przesłodko zapakowanej przesyłce. A jeśli o słodyczach mowa, to dostaniemy też krówkę, tak dla osłody w prezencie.

     A oto produkty, które zakupiłam:

   1. Woski zapachowe Yankee Candle - zdecydowałam się na zakup tych wosków, ponieważ lubię ładny zapach unoszący się w powietrzu wewnątrz domu. Bardzo dużo o nich słyszałam, oprócz tego, że ładnie pachną to bardzo długo się utrzymuje zapach. Wybrałam trzy zapachy: Mandarin Cranberry, Pink Dragon Fruit i Season of Peace. Najmniej jednak czuć ten ostatni wosk. Już nie mogę się doczekać kiedy je odpalę. ;-)


   2. Blushing Hearts róż do policzków - Zakup, który planowałam od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że będę zadowolona. Kolory są bardzo interesujące, róż jest stłumiony. Jeden z odcieni ma malutkie drobinki brokatu, które rozświetlą nam buźkę. ;-)



   3. Revolution pędzel do różu PRO F105 - Skośny pędzel do różu. Jest bardzo elegancko wykonany co wskazuje na to czarny kolor połączony ze złotymi elementami. Pędzel jest bardzo puszysty, widać, że jest dobrze wykonany. Dzięki temu może służyć przez wiele, wiele lat.




   4. Paletka cieni do brwi Revolution - Paletka, w której znajdują się trzy odcienie brązowych cieni do brwi plus wosk. Oprócz tego w pudełeczku znajduje się lusterko, mała pęseta i skośny pędzelek do brwi. Bardzo dobrze i solidnie wykonany produkt. Mam nadzieję, że będę z niego bardzo zadowolona.






    I jak Wam się podoba taki zestaw? ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz